Sunday, August 23, 2009

Blogwedstrijd: where's your sunset?

Een jaarlijkse traditie - en het gaat ondertussen al 20 jaar mee, dat wordt een feest! (alhoewel ik 1 keer gemist heb dus bij mij is het eigenlijk maar 19) - is het tripje met 'la mama & friends' richting de Middellandse Zee... Vorig jaar Kreta, dit jaar Madeira! Ok, niet echt de Middellandse Zee maar zolang de zon schijnt maken we daar niet zoveel spel over. Vertrek op 4 september, terug op 11 september (als er geen aanslagen gepleegd worden ;)).

Al even traditioneel als ik mijn koffers pak is de lancering van de blogwedstrijd. De laatste editie lijkt ondertussen eeuwen geleden - wat dus alleen maar wil zeggen dat ik niet veel op reis gegaan ben dit jaar ;) - maar nu is het nog eens zo ver...en met welk thema kan ik de fotowedstrijd beter nieuw leven inblazen dan met de moeder aller fotowedstrijden? Ja hoor, het is tijd voor "FOTOWEDSTRIJD: MOOISTE ZONSONDERGANG IV"! Na een eerste, tweede en zelfs derde editie ben ik er van overtuigd dat het net lang genoeg geleden is om opnieuw naar jullie mooiste zonsondergangen te vissen.

Stuur dus jullie mooiste zonsondergang door naar het gekende mailadres en wie weet win je wel een exclusief pakket geheel origineel uit Madeira. Doorsturen kan tot donderdagmidag...de wedstrijd zelf loopt in de week dat ik er niet ben uiteraard.

Ik verbind er meteen de vraag van de week aan (zo nieuwsgierig ben ik): "Doe jij mee met de fotowedstrijd?". Vorige bevraging - wie heeft nog verlof dit najaar? - zorgt toch voor een kleine verrassing: blijkbaar heeft iedereen nog ruimte om er even tussenuit te gaan...80% heeft nog voldoende dagen om er een weekje tussenuit te zijn, 20% vraagt zich zelfs af of ie al verlof gehad heeft.

No comments: