Thursday, August 27, 2009

Smoelboek vs blog

Facebook is en blijft populair...maar ik sluit me aan bij Lien die een vurig pleidooi houdt voor de blog. :) Al moet ik toegeven dat ik er vaak meer dan 2 minuten over doe om een stukje te schrijven. Het schrijven op zich is niets, het zijn die links die ik er altijd wil in verwerken, of de foto's. :)

Maar bloggen is inderdaad iets helemaal anders dan facebook (hoe leuk ik dat ook vind). En na het lezen van de 'facebookflaters' ga je toch even bedenken hoe gevaarlijk het allemaal is, al zijn veel van die flaters ook ingegeven door dommigheid... Maar omdat iedereen wel eens dom is in zijn/haar leven: tips om de privacy te beschermen op facebook! Die eerste tip over het indelen van groepen moet ik toch eens toepassen... (maar wanneer ga ik dat dan weer doen)

1 comment:

Anonymous said...

i`m your permanent reader now