Wednesday, July 30, 2008

Blogwedstrijd: sunset all over again

De "Bolivia Express" vertrekt komende maandag en het is ondertussen traditioneel dat ik in mijn afwezigheid - en het niet aanvullen van de blog - een fotowedstrijd organiseer. De laatste editie was dit voorjaar met de "Mooiste portretfoto", glorieus gewonnen door Karolien.

Wat valt er te winnen? Wel, deze keer dus een prijzenpakket uit Bolivië. Het is echter voor de snelle beslissers want tegen ten laatste zondagavond verwacht ik jullie "Mooiste zonsondergang" op het gekende yahoo-adres!
De trouwe bloglezers hoor ik hier al morren...hebben we dat al geen twee keer gehad? Yep, vorig jaar waren hier en hier al schitterende zonsondergangen terug te vinden. Maar één keer in het jaar zonsondergangen opvragen lijkt mij niet overdreven, ik ben er dus vast van overtuigd dat er nog een heel pak juweeltjes van zonsondergangen kunnen ingestuurd worden. :) Een suggestie voor een volgend thema mag je alvast in de comments achterlaten...

Doe dus snel mee aan de wedstrijd en verkrijg eeuwige roem en glorie! En flessen drank en geschenken uit Bolivië. ;)

2 comments:

Bart Verdeyen said...

"people" is ook altijd een leuk onderwerp.

Wat doe ik met mijn inzending ? mailen naar ?
en hoeveel mag ik er insturen ? ;)

Christophe Ramont said...

Bart, heb je mijn mailadres niet?! Op facebook terug te vinden. :)
1 inzending per persoon.

"people" it will be next time! (tenzij er nog betere voorstellen komen)