Saturday, September 6, 2008

Kreta

Zoveel dingen om over te schrijven...maar zo weinig tijd. Voor iedereen die mij de komende week zoekt: ik zit in Kreta tot volgende week zondag!

Het is een jaarlijks gegeven: mijn ma die op reis gaat met vriendinnen...en ik die mee mag als reisbegeleider/vertaler-tolk/manusje-van-alles. :) Neem het van mij aan: het is een strandvakantie waar ik bijzonder hard naar uitkijk...alleen al om de roddels van het afgelopen jaar eens te overlopen met mijn 'harem'. Alhoewel, kan je van 'harem' spreken als de gemiddelde leeftijd ergens rond de 65 ligt? :)

Hopelijk af en toe een update vanuit het zonnige Kreta!

3 comments:

Anonymous said...

En ondertussen wacht je jongere harem-generatie braaf thuis tot je terugkomt... wat heb jij toch een zalig leven ! ;-)

Anonymous said...

je zou es moeten weten :-)

Christophe Ramont said...

Zegt de ene die net een huis gekocht heeft, en de ander die net maanden aan een stuk aan het reizen geweest is... :)))
Maar ik geef het toe, dames!! En ben uiteraard bijzonder blij dat jullie braaf wachten op mijn terugkomst ;)