Sunday, August 30, 2009

Vakantieleesmateriaal

Vrijdag met het Team Internationaal voor het eerst een 'mid term review' gehouden. Ander woord voor "we gaan eens zien hoe hard we dit jaar al gewerkt hebben, oplijsten wat we vergeten zijn uit onze jaarplanning en op basis daarvan onze najaarsplanning eens opstellen". Conclusie: het wordt een druk najaar. :)

Voor het eerst sinds heel lange tijd was het team ook weer zo goed als volledig (buiten Anne gerekend natuurlijk die nog afwezig is). Meteen een geweldige gelegenheid om mijn verjaardag nog te vieren en voor mij om cadeautjes in ontvangst te nemen. :)
De collega's hadden mijn obsessie voor de Millenniumtrilogie goed onthouden en dus kan ik beginnen in Deel 2 en 3! Het moet wel gezegd worden dat ze gedurende de week er alles aan deden om mij toch niet naar de Fnac te laten gaan...tot een expliciet verbod op woensdag. Uiteraard heel blij met dit cadeau, zeker zo net vóór mijn vertrek richting Madeira. Weet al meteen wat ik daar ga doen!
In het pakket ook nog "De zwarte met het witte hart" van Arthur Japin en de DVD "Bienvenue chez les Ch'tis". De laatste niet zozeer om mijn Frans te oefenen ;) maar alleszins wel een film die ik heel graag wil zien. Ja, ze hebben een goede smaak mijn collega's...

3 comments:

Lieve said...

les Chtis wil ik ook wel eens lenen dan, mijn collega's maken hier ook reclame, maar ze gaan ne zo ver het me cadeau te doen... :-)

Lieve said...

les Chtis wil ik ook wel eens lenen dan, mijn collega's maken hier ook reclame, maar ze gaan ne zo ver het me cadeau te doen... :-)

Christophe Ramont said...

Schattie, je moet dat geen twee keer vragen om het geleend te krijgen hoor ;)