Sunday, August 16, 2009

Spend the money!

De recuperatie van mijn ingreep begin deze week kende eerst een vliegende start, om in de tweede helft van de week terug te vallen. Jammer, want vrijdag stond normaal gezien een vrijgezellenfeestje op het programma dat ik nu heb moeten missen.

Om dit verlies te compenseren - en om mij enigszins beter te doen voelen - kunnen verschillende zaken gedaan worden. Het bekijken van filmpjes is er zo eentje waar ik dan wel plezier aan beleef. Of het gewoon uitgeven van geld. Eigenlijk is die laatste altijd goed om gelukkig te worden. Yes, I'm a real woman sometimes... :)
En met het verlies van mijn fototoestel had ik dan ook een geweldig excuus tot shoppen! Het probleem is natuurlijk dat als je dat shoppen in de Fnac doet, er altijd wel andere zaken zijn die de aandacht trekken en je eigenlijk met veel meer materiaal naar huis gaat. Maar och, had nog een waardebon liggen dus kon het geen kwaad...

Resultaat: een nieuw fototoestel! De Nikon Coolpix S220 mag ik nu volledig de mijne noemen en zijn bijnaam is vanaf vandaag Coolio. Geen flauw idee wat het machientje allemaal kan (veel zeker?) maar het is mooi rood. Ja, ik ben zo'n persoon die daar geen verstand van heeft, zich dan laat leiden door de verkoper en op het einde vraagt "heeft u die ook in het rood?". Prioriteiten moeten er nu eenmaal gesteld worden. :p Tevens ook overgegaan tot de aankoop van een draadloze muis (wie wil dat nu niet?) en drie boeken. Drie?! Wat wil je! Als er van die grote aankondigingen staan "2+1 gratis" dan kan ik daar echt niet aan weerstaan.

Ondertussen al in 1 van die boeken begonnen - "Mannen die vrouwen haten", deel 1 van de Millenniumtrilogie van Stieg Larsson - en het lost op dit moment de verwachtingen in...meer dan dat zelfs, ondanks de hype (en als het een hype is, ben ik al op voorhand kritisch :)) ben ik nu al helemaal fan. De trilogie is zelfs al verfilmd, al zal ik niet meteen naar de bioscoop lopen...toch niet vooraleer ik de boeken gelezen heb ;)
Ipv de twee andere delen ook meteen te kopen, gezien de actie bij Fnac... Neen, liever op veilig spelen, stel je voor dat ik het boek van Larsson maar niets vond? Dan had ik die twee andere te veel gekocht. Beetje stom, achteraf bekeken...al heb ik nog wel leuke boeken meegebracht: de klassieker "1984" van George Orwell en "Het ongrijpbare meisje" van Mario Vargas Llosa. Die liggen nu al in de boekenkast...en zullen daar vrees ik nog een tijdje blijven want Millennium krijgt nu voorrang. En volgende week ga ik natuurlijk die andere twee delen halen :) vooraleer die 2+1 gratis-actie voorbij is ;)

1 comment:

Anonymous said...

amaar schatje toch, wat een vooruitgang na je traveller. Hoewel ik hem nu al enorm mis! Dikke kus hoor