Sunday, August 23, 2009

Pretpakket

Hoe later de verjaardagscadeautjes toekomen, hoe grappiger die worden blijkbaar. :) Vorige week al ontvangen, maar toch nog vlug even vermelden dat er mij via de post een waar "Greetpretpakket" bezorgd werd :)

Op foto zie je alvast enkele onderdelen, deze werden ook nog bijgestaan door veel snoep en veel chocolade.
Ander nieuws: ondertussen heeft Freaky mij verlaten :( een grote leegte in mijn hart...en vooral in mijn living. :( Maar ik moet me troosten met de gedachte dat hij nu weer bij geliefde Karel, Sofie, Oscar, Warre en Marie is die hem waarschijnlijk met veel liefde en nog meer lawaai opnieuw zullen omringen. :)
De vissen van Veerle houden het hier nog wonderwel vol! Die houden mij nu dus nog een volledige week gezelschap...kan ik daar nu beetje tegen kletsen. ;)

No comments: