Saturday, September 22, 2007

Wedstrijd "Mooiste zonsondergang" II

Beste bloglezer,

Het is opnieuw zover: een wedstrijd "Mooiste zonsondergang". Aangezien ik een weekje volledige relax voor de boeg heb in Spanje en dus bijgevolg mijn blog niet - of waarschijnlijk niet - zal bijvullen deze wedstrijd in het leven geroepen. De vorige editie leverde twee winnaars op: Tineke en Kimja. Die zijn echter nog steeds dronken van hun Toscaanse prijs en hebben niet op tijd een nieuwe zonsondergang terug gevonden. Gelukkig zijn er genoeg nieuwe gegadigden...

Een volledige week krijgt u de tijd om te stemmen voor de "mooiste zonsondergang". Laat je stem gelden via de comments!! Ook de deelnemers kunnen uiteraard stemmen, maar is dat wel voldoende om de hoofdprijs in de wacht te slepen?

De kandidaten:
Griet - Birma
Kim - Frankrijk
Manu - Oeganda
Nathalie - Jeruzalem
Sofie - België
Tom - ergens tussen Overmere en Denderleeuw
Yannick - Lubumbashi

13 comments:

Anonymous said...

Die met die zetelkes vind ik de mooiste, ge kunt daar op uw gemak iets drinken.
Papa van Christophe

Anonymous said...

Dag papa van Christophe,

ik kies ook voor de zeteltjes in Frankrijk. Ze horen bij een restaurantje op het strand waar je met een goed glas wijn en een lekker diner naar de zonsondergang kan kijken...

Anonymous said...

mijn stem voor Lubumbashi !

uiteraard :)

Anonymous said...

Mijn stem gaat naar "Griet - Birma"!

Hemelse lucht.

Anonymous said...

Mijn stem gaat naar mijn vrouwtje Sofie! Prachtig zicht te Wetteren.. en dat in je eigen achtertuin.
Annick (vrouw van ;-) )

Anonymous said...

Geef mij maar "ergens tussen Wetteren en Overmere", de ultieme "als achtergrond gebruiken"-test geeft me daar het leukste resultaat !

Anonymous said...

Dank u lieveinbelgië!

Aangezien ik niet op mezelf stem, stem ik op "Manu - Oeganda" ;-)

Anonymous said...

Nog een stem voor de zeteltjes! -zeker met dat glas wijn... :)

Anonymous said...

Oeganda jongens, blijf bij de les, MOOISTE zonsondergang :-)
Advies van een van de vorige winnaars...

Occie17th said...

Oeganda! Ja, Oeganda is de mooiste!

Anonymous said...

als het gaat over zon-sondergang.. dan volg ik ook de oeganda-stemmen

Anonymous said...

via google gezocht op 'zonsondergangen' en hier terechtgekomen. Zelfs een wedstrijd ! Ik kies voor de strandstoelen aan zee.

Hans

Anonymous said...

Uiteraard kies ik voor Frankrijk !