Sunday, August 9, 2009

Verjaardagsweek

Er is er een jarig hoera hoera! Dank aan iedereen die aan mij dacht afgelopen dinsdag, het maakte de last van 28 zomers iets gemakkelijker om dragen. ;)

De dag zelf was er een van hoogtes en laagtes. In tegenstelling tot vorig jaar vertrok ik niet op reis maar begaf ik mij richting werk...om daar uiteraard uitgebreid felicitaties te ontvangen van collega's. :) Veel werken zat er niet in want op de middag ging ik uitgebreid lunchen met collega Anne.
Net zoals vorig jaar verloor ik wel weer wat bagage. :) Bij terugkeer namen Anne en ik de overbevolkte tram richting Brussel Noord en in het tumult was er toch een snoodaard die mijn gsm en fototoestel wist te stelen. :( Gelukkig vond hij niet tijdig mijn portefeuille, dat zou pas miserie geweest zijn. Direct nummer laten blokkeren en de vrienden bij Base ingeschakeld om mij 's avonds al een nieuwe SIM-kaart te bezorgen. Zo was ik maar een paar uur onbereikbaar - ik had namelijk nog een gsm liggen die ik vorig jaar als cadeau gekregen had (en nog niet gebruikt, een schande en de diefstal was dan eigenlijk ook een straf van God omdat ik die nieuwe gsm nog niet in gebruik had genomen). Ter info: het oude nummer is nog steeds het juiste nummer! Maar ben natuurlijk wel al mijn nummers kwijt dus als je een bericht stuurt, zet dan nog even je naam eronder. :)

's Avonds met de vrienden eten (na aperitief bij mij thuis) op het gezellige terras van A Capella, waar ze mij ondanks de laatste passage dus toch nog binnenlieten. :) Jammer genoeg geen foto's van dit alles :( maar het staat in het geheugen gegrift.

Woensdag eerst met Griet een gezellige lunch op een gezellig terras (Merci, Griet!) en 's avonds met Evelien, Bart, Niels en Fré afgesproken in Mechelen. Was een blij weerzien (zowel 's middags als 's avonds (zag Niels en Fré terug voor het eerst in twee jaar!)) en een gezellige avond. Donderdag met Greet richting Brussel Bad (Hoera! Ben er toch eens geraakt!) om languit in het strand te gaan liggen. Hadden ook weer veel te kletsen (verbaast iemand dit? :)) en veel te plannen. :)

Sinds vrijdag heb ik logement op bezoek: Freaky (oude foto want nog geen nieuwe foto kunnen maken wegens het ontbreken van een fototoestel) komt op vakantie bij Nonkel Stof want Sofie en Karel zijn met hun drie spruiten richting Frankrijk vertrokken. Grote ongerustheid bij Oscar of Nonkel Stof Freaky dan nog wel zou teruggeven (tuurlijk wel, al zal het weer met pijn in het hart zijn). Zaterdag nog vóór hun vertrek een telefoontje van Oscar, om nog een kusje te geven aan Freaky en om nog eens te vragen of ik wel goed voor het konijntje zou zorgen. :) Na de stress van de verhuis is het ondertussen ook echt vakantie geworden voor Freaky, met een eerste ontsnapping uit kooi (weliswaar toegelaten) als subliem hoogtepunt.
Wie we natuurlijk wel een beetje heel erg hard missen is Pluisje...the partner in crime. Normaal gezien komt die dan ook op vakantie, maar dit jaar niet... :(

Een actieve en volle verjaardagsweek achter de rug! Tijd nu om in mijn zetel te hangen... :)

No comments: