Tuesday, August 18, 2009

Beestenboel

Hoera! Met het nieuw fototoestel in huis kon ik eindelijk een foto maken van "Freaky editie 2009"! Aangezien het braaf konijn de laatste week doet alsof ik de grote boeman ben - en ik zweer dat ik niets gedaan heb om dat imago te verkrijgen - en verstijft van angst als ik nog maar in de buurt kom, is het best wel handig om daar foto's van te nemen. Er zit alleen een beetje weinig leven in...maar op foto merk je dat zo niet. :)

En ondertussen heeft Freaky gezelschap gekregen van een hele hoop vriendjes. Buurvrouw Veerle vertrekt komende donderdag voor een weekje op kamp en moest ergens heen met konijn en vissen. Konijn Woodstock - hoe actueel! - had al een locatie gevonden, de visjes eigenlijk ook maar het transport naar De Pinte lag nogal een beetje moeilijk...dus werd de vraag maar gesteld of ik dat niet zag zitten. Uiteraard! Vissen zijn belange zo moeilijk niet als konijnen - alhoewel, heb ooit eens op vissen gepast en toen was er toch 1 dood :( en dat is mij gelukkig nog niet met konijnen overkomen - en het brengt nog meer leven in de brouwerij! Gisteren werd de officiële overdracht dan voltrokken.

Straks moet ik hier een 'beestenplanning' beginnen maken! Zaterdag vertrekt mijn liefste Freaky alweer naar het thuisfront (vroeger dan ik dacht), de visjes blijven mij gezelschap houden tot eind volgende week. Allez, nog iemand die op vakantie wil maar beesten in huis heeft? :)

3 comments:

Anonymous said...

vuilen boel die beesten, net je vrienden!

tineke (btc) said...

amaai, van wie is die glorieuze commentaar?

Christophe Ramont said...

Eén van de vrienden zelf (heb de schuldige al gedetecteerd), dus die sprak uit praktijkervaring. :)