Sunday, August 30, 2009

Vakantie in zicht!

Drukke werkweek achter de rug...gecombineerd met druk weekend. Zo blijven we bezig en kunnen we straks ten volle genieten van vakantie. :)

Vrijdag na de 'mid term review' vanuit Antwerpen nog speciaal naar Brussel getreind voor een klein verjaardagsfeestje. Niet zo heel lang gebleven want beetje oververmoeid en dat werd duidelijk op zaterdag: ipv in de vroege ochtend richting Diest te trekken om het burgerlijk huwelijk van Sarah te bekijken bleef ik languit in mijn bed liggen...tegen de avond was ik net genoeg mens om mij toch richting Kaggevinne te begeven.
Vandaag richting Haaltert voor een eetfestijn (!) van een of andere wielertoeristen/vissersclub (! Ja, ik vind dat ook een vreemde combinatie!)...waar Sofie ons allemaal mee naartoe sleurt, een mens wil het niet weten. Achteraf nog met een megaportie ijsje afgesloten op een terras...hoe mooi kan een zondag zijn?
Overigens van dit alles geen foto's, ben mijn Coolio nog niet helemaal gewend (en het ontbreken van een geheugenkaart weerhoudt er mij van veel foto's te nemen op dit moment)...al had ik wel foto's van het megaportie ijsje maar die heb ik per abuis gewist. :( Des te meer excuus om snel opnieuw een ijsje te gaan eten. :)

Ondertussen zijn jullie kandidaturen voor de fotowedstrijd nog altijd welkom (tot en met donderdag)! Ondertussen zijn er al 9 kandidaten en ik zeg het nu al: het wordt een moeilijke keuze om de "mooiste zonsondergang" te kiezen. De bevraging van de week maakte ook duidelijk dat er veel interesse was in het Madeiraverrassingspakket: 58% gaat voor een inzending, 42% was nog niet zeker of ie een zonsondergang had liggen...maar niemand deed al op voorhand niet mee. :) In afwachting van de grote blogwedstrijd "Mooiste zonsondergang IV" nog een kleine - actuele - bevraging: hoe kijk jij terug op 1 september?

3 comments:

Lieve said...

dus heb jij ook de big ask again gemist? om in uwen tram te liggen dan nog wel!!? Shame on you !

Christophe Ramont said...

Pardon...in mijnen tram liggen maar gedeeltelijk waar :) Zou anders ook nooit op het trouwfeest geraakt zijn... ;)

Anonymous said...

Meereusacle
[url=http://healthplusrx.com/bags-under-the-eyes]bags under the eyes[/url]
FapCrernBeeda