Sunday, August 2, 2009

Tram 3

Tram 3 is nog lang niet in aantocht voor mij, maar is ondertussen wel gepasseerd bij Sofie (aka the mom van mijn petekind Warre). Ha, dat kon natuurlijk niet voorbijgaan zonder een feestje en de tuin aan de Hundelgemsesteenweg was dan ook opnieuw het toneel van een gezellig samenzijn.

Geloof het of niet, maar voor dit feest had zelfs ik een mini-bijdrage. Naast het cadeautje bracht eenieder ook iets mee om te smullen (een heel pak over-en-weer-gemail in de week voorafgaand om toch een beetje afspraken te maken). Afspraken die nogal moeilijk waren omdat iedereen een pastasalade wou maken. :) Wat ik dus ook meehad (jaja, ik heb staan koken op zaterdag!) en het zal niet verbazen dat mijn spirelli-salade-met-olijven-salami-kaas-en-augurkjes-overgoten-met-een-mosterdvinaigrette de uiteindelijke winnaar werd van de pastasalades. Misschien niet officieel maar bij deze geef ik mezelf die titel. :) Maar ik had niet alleen de pastasalade mee, ook rijst was in mijn schoot gevallen als "mee te brengen". Zo gewoon witte rijst is een beetje saai, dus deed ik er een stevige portie paarse rijst bovenop. Een voltreffer! :) En ondertussen hebben we ook nog eens eerlijke handel geïntroduceerd (do I ever stop working?)...

Eerlijkheid gebiedt mij te melden dat dit dus maar een mini-bijdrage was aangezien zowat iedereen wel iets had meegebracht. Papa Karel had een heel pak meer verantwoordelijkheden te dragen en dat heeft ie geweldig goed gedaan allemaal...vooral ook dankzij de sublieme hulp van Ine en Bart (peter van Oscar, de grote broer van Warre) die instonden voor de versiering. En die was oogverblindend! Bijgevolg ook een eervolle vermelding (met foto, zie hieronder) op de blog. :) Het thema: als Fie niet naar de zee gaat voor haar verjaardag, dan brengen we de zee naar Gent. Gent Beach bis eigenlijk...met een hele hoop blauwe ballonnen (de zee, hé!), een vuurtoren (!), een palmboom gemaakt van ballonnen (jaja!), veel windmolentjes en nog een hele pak versieringen. Sehr schön! Dikke pluim aan de organisatoren!
Voor nog meer fotoplezier: voorstelling hier rechts of het speciaal aangemaakte facebookfoto-album (ah ja, deze foto's horen niet thuis in het evoluerend N/P-album aangezien hier niet de kindjes centraal stonden maar de mama...al kregen de kindjes uiteraard ook heel veel aandacht :))!

No comments: