Friday, July 6, 2007

Wedstrijd "Mooiste zonsondergang"

Beste bloglezer,

Een volledige week krijgt u de tijd om mee te beslissen welke zonsondergang van de vier onderstaande de mooiste is. Ja, zowaar een heuse wedstrijd "Mooiste zonsondergang". Het idee ontstond een tijd geleden al, vandaag komt het (al is het beperkt) tot uitvoering.

De hoofdprijs is een exclusief Toscaans geschenk, dus denk goed na over wie deze prijs verdiend. Wil u graag meedingen naar een tropisch cadeau? Deze wedstrijd wordt na de zomer herhaald. Neem deze zomer dus vooral veel foto's van ondergaande zonnen en wie weet...

De kandidaten:

Tineke - Kroatië

Kimja - Zanzibar

Christophe - Botswana (ja, ik doe zelf ook mee aan mijn wedstrijd)

Een late inschrijving: Tom - Belgische/Vlaamse kust

Stemmen kan door uw voorkeur uit te spreken via de comments!

3 comments:

Anonymous said...

Euh, sorry Christophe, maar ik ga voor "Kimja - Zanzibar".

Mag ik ook mee doen? :-)

Christophe Ramont said...

Allez, omdat jij het bent. Jouw foto telt ook mee voor de wedstrijd! Ook al is ie maar van de Noordzee... ;)
En nu is het definitief afgesloten, laat die stemmen maar komen!
(Tom, jij mag uiteraard opnieuw stemmen ;))

Anonymous said...

Mijn voorkeur gaat uit naar "Tineke - Kroatië" door het bootje dat net voor de ondergaande zon staat wat een zeer mooie compositie geeft.