Thursday, September 18, 2008

Fotoshoot Kreta

De aankondiging hadden jullie al gekregen, maar vandaag is het zo ver: de fotoshoot die plaatsvond in Kreta online. Breng jullie stem uit, ook al vallen er deze keer geen prijzen mee te verdienen :) Welkom bij de blogwedstrijd "Mooiste Christophe-foto"! :) (en neen Tineke, we gaan hier geen andere foto's uit bv Bolivië bijplaatsen...er kan alleen op deze gestemd worden :))

De oorspronkelijke bedoeling van de fotoshoot: een foto van de mama en mezelve
Maar algauw werden er ook foto's van ons apart genomen...
In allerlei vreemde posities...
En een mens moet blijven lachen hé...
Merk ook de verschillende achtergrondkleuren op :)
Ook van de mama een bende foto's...maar die wedstrijd is voor een andere keer :)
Een foto van mij met mijn 'harem' kon natuurlijk niet ontbreken!
Voor het uitgebreid fotoverslag verwijs ik door naar het facebook-fotoalbum (klik hier, ook als je niet op facebook zit)...en verder moet ik daar geen woorden meer aan vuil maken. :)

4 comments:

Anonymous said...

Het lijkt wel een serie heiligenprentjes of zo, te sparen bij Jacques Chocolade :pppp

Aertsparadijs said...

allemaal Christophe-foto's zonder baard, dat is al goed :-) Maar de mooiste is ongetwijfeld de eerste: samen met de mama. Het is de meest spontane en liefdevolle. Trouwens ook een hele mooie foto van de mama!

Tineke said...

damn! ga uit mijn hoofd, ik heb gewoon een heel mapje met Christophe-foto's in Bolivia. Mss moet ik een wedstrijd lanceren voor jouw blogbezoekers? ;-)

Anonymous said...

Ik wil die van Bolivia wel eens zien, deze zijn te tandpasta-posterboy! Inderdaad, die met de mama is nog de spontaanste, ik stem ook voor de mama!