Monday, August 4, 2008

Fotowedstrijd "Mooiste zonsondergang III"

De "Bolivia Express" vertrekt hier zo meteen - moet mij naar goede gewoonte alweer beginnen haasten - maar ik kan het land natuurlijk niet uit zonder hier de beloofde fotowedstrijd te lanceren. Maar liefst acht kandidaten vonden nog een foto van een zonsondergang, sommige zijn oude bekenden voor de wedstrijd maar ook een pak nieuwkomers. :)

Drie weken lang krijgen jullie allemaal de kans om te stemmen op onderstaande foto's. Do it!! Gewoon in de comments vermelden welke foto je de mooiste vindt...de winnaar ontvangt een pakket uit Bolivië!

En nu ben ik hier echt weg...geen gsm en ik doe ook geen echte inspanningen om internet op te zoeken dus jullie moeten het drie weken zonder mij doen. Geniet van de stilte! (of check de blog van Tineke...ik vermoed dat zij sneller een poging zal doen om iets neer te schrijven...ik doe dan ondertussen wel een dutje ;))

Lieve (ism Ida) - Denemarken
Norah - Jordanië
Tineke - Chili
An - Cuba
Bart - Mechelen
Elke - Haïti
Jorg - Australië
Kim - "hiver"

22 comments:

Anonymous said...

en mag ik ook stemmen?

Christophe Ramont said...

Natuurlijk! Iedereen mag stemmen en je mag zelfs op jezelf stemmen :)

Anonymous said...

omdat op jezelf stemmen een beetje flauw is en omdat ik van fotografie hou...Tinneke in Chili

Anonymous said...

ik stem Bart-Mechelen (en neen, niet in de zin jij trakteert, ik doe dat terug, maar is fantastische foto)

Unknown said...

Ik vind het zelf heel moeilijk en heb heel hard getwijfeld, maar ik ga toch voor Bart stemmen. 'k Vind het nog altijd ne hele schone foto, vooral het strakke in de weerkaatsing.

Anonymous said...

Ok, we spelen dus een spelletje 'niet op jezelf stemmen', dan is het voor mij ook Tineke, echt een fantastisch mooie foto ! Mechelen is ook bijlange nie slecht, maar helaas, the winner takes it all !
Zèg tineke, ga jij dan met de souvenirs uit Bolivia aan de haal? Interesting... ;-)

Anonymous said...

Hmm, mijn comment is verdwenen, en ik vond hem net leuk, soit, in't kort; ik stem op Tineke Chili ...

Ilse said...

Heel moeilijk want ze zijn om ter mooist... maar als goeie Mechelaar stem ik voor Bart. Neen hoor, helemááaaal niet om voornoemde reden maar wel omdat ik de foto bijzonder sfeervol vind.

Anonymous said...

Ik stem voor Tineke - Chili. Uiteraard, een mama moet haar dochter steunen, hé !

Anonymous said...

Ik stem voor Mechelen. Mag dit via deze weg?

Anonymous said...

Ik stem voor Mechelen. Mag dit ook via deze weg? x Mare

Aertsparadijs said...

Mijn stem is voor An, Cuba, een juweeltje

Anonymous said...

Tineke you win! spijtig dat het kadootje dan in chili blijft. ;)

Anonymous said...

Ik stem ook op Tineke, t is echt een prachtige foto! En was mijn foto zelfs op tijd binnengeweest (ja christophe, ben soms wa traag met mijn mails te lezen) dan nog had ik voor deze foto gekozen!

Anonymous said...

Ik ga voor Bart (Mechelen)

Anonymous said...

Ik voor Bart ... Dan maar hopen dat we mogen delen in de prijs ...

Anonymous said...

Barts foto is de mooiste zonsondergang

Anonymous said...

De Mechelse zonsondergang van Bart krijgt mijn stem.

Anonymous said...

Een waw voor Mechelen, maar een absolute fantastisch voor Chili!Alvast veel plezier met de prijs voor de winnaar! Het zal ongetwijfeld de moeite zijn!

Anonymous said...

Lang getwijfeld, want vele mooie, maar uiteindelijk kies ik dan toch voor Mechelen!

Anonymous said...

Ik kies voor Mechelen. Al heb ik heel lang moeten wikken en wegen. de bootjes maken het toch 'af'.
Welcome Back!!
Anne

Anonymous said...

Ik kies voor Tineke - Chili