Wednesday, August 22, 2007

Afscheid van konijnen

Deze avond was het zover...mijn babysittaak op de konijnen van Fie en Karel kwam abrupt tot een einde. Deze middag werd ik geïnformeerd over het gegeven dat ze deze avond van mij weggenomen zouden worden. Een laatste knuffel van Pluisje en een laatste blik van Freaky (knuffelen is zo zijn ding niet) en het was voorbij. Een grote leegte (letterlijk en figuurlijk) blijft over op mijn appartement.
Wel een prestatie dat ze nog leven vind ik! :)

Om het drama volledig te maken: mijn splinternieuwe paraplu, gekocht in Parijs, heb ik domweg achtergelaten in de trein. :( Ondertussen al aangegeven via het net...en nu maar duimen dat ie teruggevonden wordt.

Gelukkig mocht ik al deze drama's achter mij laten deze avond. Het was weer tijd om te gaan eten met de 'zusjes'. Marokkaans restaurant aan de Korenlei waar ik de naam even van kwijt ben, lekker eten en prachtige avond - zoals gewoonlijk - maar dat kan voornamelijk aan het gezelschap gelegen hebben. :)

3 comments:

Anonymous said...

en zo blijf jij maar uit eten gaan.... ;o)straks past je kontje niet meer in je broekje!

Anonymous said...

Je moet er nu niet zo'n drama van maken hé, je had er toch geen enkel probleem mee om Pluisje en Freaky moederziel alleen achter te laten om naar Parijs te vertrekken?

Christophe Ramont said...

wat een reacties! ;) mijn kontje past nog steeds perfect in mijn broekje, nog geen paniek :)
en pluisje en freaky zaten helemaal niet alleen dat weekend! Ik heb toen speciaal de mama en de papa opgevorderd om liefde en aandacht te schenken! :)
jongens jongens, mijn emoties en figuur worden hier nogal in de gaten gehouden ;)