Monday, August 9, 2010

Fotoverslag Benin

Eind april...zo lang is het al geleden dat ik met de delegatie van Roeselare naar Benin trok. Het lijkt alsof het gisteren was. Dat heeft misschien ook wel te maken met het feit dat mijn verslag zoiets als eergisteren maar klaar was :s mijn vrees werd opnieuw eens werkelijkheid...

Wat deadlines betreft breek ik overigens dit jaar opnieuw alle records. Sommige haal ik, de meeste zie ik aan mij voorbijvliegen aan een razensnel tempo. Uitstel vragen, het is zowat mijn specialiteit geworden...maar ik ben aan het afdwalen.
Benin: pokkeheet, maar ook pokke-interessant. Even over het werk: je komt niet vaak zo'n interessant land tegen waar het decentralisatieproces (waar ik dus mee bezig ben al werkende voor de koepel van lokale besturen en werkende rond het thema ontwikkelingssamenwerking) zo jong en tegelijkertijd zo uitgebouwd is. Superspannend bijna. En dat allemaal ook nog eens in samenwerking/met ondersteuning van de Belgische Technische Coöperatie (BTC), een donor dicht bij huis die we kunnen lastigvallen als dat nodig is.

Uiteraard, naast het werk ook heel veel leuke momenten met de delegatie. Delphine, Ann, Stefaan, Henk en Johan waren een fijne delegatie om mee op stap te gaan (heb ik al ooit niet-fijne delegaties gehad? :)) en vanaf nu staat onderstaande song gelijk met mijn trip richting Benin. Ik ga niet uitleggen waarom...de delegatie weet waarom ;)
(foto: marktbezoek, Obama is uiteraard ook hip in Afrika)


De foto's - of toch een beperkte selectie - kunnen sinds vandaag in dit facebookfoto-album teruggevonden worden. Allez hup, dat is toch al iets, nog zo'n 2.000 foto's van de afgelopen maanden te gaan...

No comments: