Monday, August 9, 2010

Shuffle the iPod!

Gisteren dus wel degelijk bezig geweest met foto's van de afgelopen maanden, maar dat is zo'n hoop dat het dus beetje moeilijk is om er uit te geraken. Maar er is een duidelijk schema van dingen die hier nog moeten verschijnen, dat gaat dus al de goede kant op. :)

Terwijl ik aan het snuisteren was in foto's (en ik geef het toe, stukjes blog aan het herlezen, altijd fijn) me ook functioneel beziggehouden. Een mens verzamelt namelijk nogal wat cd's en met de iPod die ik nu al een jaar heb vond ik het eigenlijk eens tijd die muziek allemaal daar op te smijten. Ja, dat is zo'n plan dat ik al een jaar heb en waar ik nu toe gekomen ben. Iedereen die vindt dat ik te lang wacht met foto's online te smijten moet dus nog maar eens nadenken. :p

Man, dat is schrikken als je door die stapel cd's gaat! Niet alleen wat de verschillende stijlen betreft (van Bush, Creed en Rammstein naar Céline Dion, Whitney Houston en Madonna tot klassieke muziek en 'songs of Africa')...maar soms ook met wat ik toch allemaal gekocht heb indertijd. Absoluut hoogtepunt en ontdekking van de dag: Atlantis 6! Het zegt u waarschijnlijk niets (of hoop ik dat?) maar op deze link vind je hun grootste hit "Life is a mystery" terug...die heb ik niet, ik mag luisteren naar "Give it to me" maar neem het van me aan: veel verschil is er niet. :) Lang leve de iPod...

Update 10/08: iPod staat vol maar niet alle muziek staat er op...wat nu?! Daar kan dus veel te weinig op!

No comments: