Monday, August 23, 2010

Hyper

Veel mensen geloven dat ik manisch ben. Ik kan dat begrijpen. Veel mensen vragen zich af of ik dan ook depressief ben. Komt zelden voor. Dat laatste komt vooral omdat ik te veel relativeer. Maar je hoort mij niet klagen.

Meestal ben ik gewoon vermoeiend. :) Dat is ook een feit. En vermoeiend in de zin dat ik er zelf lui van word. :) Maar er zijn van die uitzonderlijke dagen dat ik hyper loop en ook nog eens geweldig productief ben. Vandaag was het zo ver, niet te stoppen. Wou dat dat de hele week duurde.
Het zal aan mijn rustig weekend gelegen hebben...alhoewel dat geen garantie is. Lui in het weekend en niet echt veel gedaan, maar deze avond thuiskomen en mijn appartement helemaal willen opruimen. Zelfs niet uit mijn lood geslagen toen ik mezelf buitensloot en moest wachten tot de mama (dank u, mama!) met de reservesleutel helemaal uit Eeklo kwam. En kijk, we doen verder want nu zitten we hier te tokkelen...

Benieuwd hoe lang mijn hyper gaat duren. Morgen sowieso eens langs bij de dokter om mijn bloed te laten trekken...voor alle zekerheid :)

Btw, nieuwe bevraging van de week. Nog eens over politiek, het is lang geleden: "gelooft u dat de regeringsformatie nog gaat landen?". Vorige bevraging over het nieuw leven in de blog werd beëindigd met 20% die zich afvroeg hoe lang de ambitieuze doelstelling zou standhouden en 80% die er toch wel in gelooft. Ik zal niet teleurstellen ;)

No comments: