Monday, August 16, 2010

Getekend!

De beslissing mag dan wel genomen zijn, nadien volgt nog een heel pak administratie en ik ben nog lang niet op het einde van de rit wat dat betreft! Een appartement aanschaffen, altijd fijn...

Midden juli was het moment om alles officieel te maken en mijn handtekening te plaatsen onder een pak overeenkomsten...ik heb denk ik met de helft van de wereld nu een contract lopen. Ondertussen wacht ik nog op een exemplaar van één van die overeenkomsten - er loopt iets fout in de coördinatie, dat belooft :) - maar de volgende stap is nu afspraken met bank en notaris. De eerste heb ik vandaag nog eens gezien, hopelijk volgt snel een afspraak met de tweede want alles moet rond zijn midden september. En dan mogen ze er wat mij betreft aan beginnen.

Op dit moment zijn de werken aan blok 1 al begonnen maar ik zit in blok 2. Dus op onderstaande foto's nog geen constructies van mijn 'building'. Op foto 1 zou mijn appartement dichter staan, op foto 2 (wat meteen de locatie tov Ikea meegeeft) moet je een stuk naar links schuiven om mijn locatie te kennen. Bref, er volgen zeker nog foto's eens ze begonnen zijn!

Foto 1 - ik zet ergens net na de plassen :)

Foto 2 - ter hoogte van de bomen (als ze die laten staan kan ik nog denken dat ik Tarzan ben)

Voor de fun is er nu een tweede 'evoluerend' album - na dat van N/P Stof - met als toepasselijke titel 'House' :)

No comments: