Sunday, August 29, 2010

Huisjes kopen

Blijkbaar zit ik in de leeftijdscategorie "huizen kopen"...ja, dat is een aparte leeftijdscategorie, samen met "trouwen", "kindjes krijgen" en vermoedelijk ook "scheiden". Goed, wat de laatste drie groepen betreft zit ik wat achter op schema, dus maar een geluk dat ik mij volop op die eerste categorie gesmeten heb.

Daarbij ben ik niet de enige...van de vriendenkliek die al jaren meegaat waren Christof en Sabine de eersten. Met zowat alles: huis, trouwen en kleine Werner. Op de voet gevolgd door Elke en Lot met een huis in Lint (!), een trouw waar volgend jaar nog een feest van volgt en kleine Sam natuurlijk. Wouter en Mare hebben ook al een trouw en de aankoop van een huis achter de rug. Delphine heeft zonet de aankoop van een appartement in Zomergem volbracht en sinds vorige week is ook Magteld de trotse (bijna-)eigenaar van een huis in Waarschoot. Nou nou, dat gaat allemaal snel!

John en Fre hadden tijdens de Gentse Feesten hun housewarming in Mater (waarom gaat iedereen zo ver wonen? :)). Dus die zitten ook volledig op schema, zeker na de aankondiging dat er in de nabije toekomst misschien ook wel een huwelijk zit aan te komen. Straf...
Op een geweldige zaterdagnamiddag in juli - toen het zomer was, remember? - zaten we dus met z'n allen in hun mega-villa om ietske te drinken, een hapje te eten en - ja hoor - de kaarten te laten leggen door Delphine. De foto's - kan het ook anders? - in het respectievelijke facebookfoto-album.

Btw, dan ga ik nog even voorbij aan al die andere mensen die ik ken die volop huizen aan het (ver)bouwen zijn of midden in een verhuis zitten... Neen, je bent echt niet hip als je tegenwoordig geen bakstenen koopt :p

No comments: