Sunday, May 2, 2010

Back/staying

Sinds donderdag veilig en wel terug uit Benin. Het zijn nog zware dagen geweest die laatste dagen van het werkgerelateerd bezoek aan Benin...heb er al spijt van dat ik hier schamper een opmerking maakte over '11.11.11-bezoeken' want het middenveld hebben we op dinsdag en woensdag wel even achter ons gelaten.

En nu moet dat dus nog allemaal verwerkt worden in een geweldig verslag. Voor wie weet hoe goed ik verslagen kan schrijven: dat wordt opnieuw een kleine ramp. Maar ik ga er mij deze week toch nog eens aanzetten. Alhoewel er ook deze week niet veel tijd is eigenlijk: donderdag organiseert VVSG de Trefdag! Vele bezoekers zijn al ingeschreven en nog vele zaken moeten gebeuren...het wordt weer roeien met de riemen die we hebben. :)

Maar goed, ondertussen ben ik dus wel terug en buiten een maag die een beetje moeilijk doet verloopt alles goed. Nu alleen maar hopen dat ik geen malaria opgelopen heb of zo, bloedtests ergens volgende week.
Ik blijf overigens eens een tijd in het land nu, minstens tot augustus! Flink hé...kwestie dat ik hier niet helemaal vervreemd. Alhoewel dat volgens de bevraging van de vorige week absoluut niet nodig is: 66% vindt dat ik gerust zo veel op reis mag gaan, 16% vraagt zich zelfs af of ik veel op reis ben. :) De rest vond het toch een beetje overdreven. Nieuwe bevraging rond de verkiezingen! We moeten een beetje actueel blijven nietwaar...

Nog vele dingen waar ik iets moet over schrijven maar het is er het uur niet meer voor, dus dat zal voor een andere keer zijn! Net als de vele foto's waar ik nog eens een selectie moet in maken (Ecuador en Honduras!)... So much to do, so little time :)

No comments: