Monday, August 30, 2010

En na ZA, Nairobi!

Eind september richting Zuid-Afrika voor het werk, dat moet ik gewoon compenseren met vakantie om te bekomen. Dertien oktober ben ik terug in het land, om mij meteen klaar te maken voor nog eens een supervakantie: Kenia en (hopelijk) Ethiopië!

Vertrek: 19 oktober...veel gaan ze aan mij niet hebben dit najaar op het werk. Want ik blijf ook meteen weg tot 12 november. Met recht en rede uiteraard, een mens vliegt niet naar Afrika als city-trip!
Twee jaar na onze heroïsche trip doorheen het hart van Latijns-Amerika (Bolivië), doen we nu de ... ja, wat eigenlijk? ... de longen van Afrika? Het hart van Afrika ligt volgens mij ergens in de buurt van de Grote Meren, dus wat zijn Kenia en Ethiopië dan? Hmm, even over nadenken...

Bref, Tineke zit op dit moment in Nairobi voor de scholenbanden van VVOB en als die haar taakjes daar flink gedaan heeft mag ze met mij op schok. :) Of beter gezegd, neemt ze mij nog eens op sleeptouw om met de rugzak te gaan trekken, nu door Afrika. Een voorlopig reisplan heeft mijn reisleider al doorgestuurd (met Nairobi, Mt Kenya, Meru, Samburu, Maralal, Lake Turkana, Addis Abeba, Bahir Dar, Lake Tana, Lalibela,...). Ze weet even goed als ik dat ze mij gewoon alles kan wijsmaken, ik vind het alvast fantastisch. :) Dat wordt dus iets om geweldig hard naar uit te kijken! Handig, vriendinnetjes in het buitenland... :p

1 comment:

tineke said...

ik zou niet durven van jou iets wijs te maken (engel emoticom)