Sunday, August 8, 2010

E-suicide

Als ik nog zou wachten tot donderdag dan zou het precies een maand geleden zijn dat hier nog iets verscheen op de blog...het is hier al meermaals gesteld: het gaat niet goed met de blog. :) De laatste vijf maanden zijn het aantal bijdrages bedroevend laag wat een identiteitscrisis voor de blog met zich meebrengt...

Is het geen tijd om "Geen stof voor discussie" vaarwel te zeggen? Alles gebeurt nu toch via het fameuze facebook... En moeten we dus niet dringend een e-suicide overwegen?
Na een grondige analyse (ahum) en veel denkwerk (ahum ahum) toch besloten om de blog te behouden en tegelijkertijd de ambitieuze beslissing om er opnieuw leven in te blazen. Genoeg te vertellen, daar niet van :)
Het moet ook een nieuwe drive betekenen in het uploaden van foto's...iets waar ik mij deze namiddag en avond nog eens geweldig mee ga amuseren.
Meteen ook de bevraging van de week over het opnieuw meer gebruiken van de blog...vorige bevraging over de aankoop van mijn appartement werd afgesloten met 66% van de stemmen voor "Cool!", 50% "Leuk!", 50% "Geweldig!" en 83% "Super!". Wat mij doet besluiten dat het appartement vooral super is :)

No comments: