Monday, April 26, 2010

Pokkeheet

Benin is gewoonweg een pokkeheet land. En ik kan nochtans de vergelijkende test maken met andere landen, maar dit is een onmogelijk land om normaal in te functioneren. Na een kwartier buiten druipt het zweet me af...fijn is anders.

Maar we gaan niet constant klagen. Ik heb ook al in een regenbui gestaan en immens genoten van de druppels die op mij vielen. Maar we hebben hier ook al veel vergaderingen achter de rug...en vooral veel bezoekjes aan allerlei middenveldorganisaties (vrouwenbewegingen en dergelijke meer). Precies op 11.11.11-bezoek ;)

Op zondag was het rustig en gingen we met de delegatie richting Ouidah aan de Atlantische Oceaan. En vandaag bezochten we de - qua oppervlakte tweede grootste van het land - rijstvelden aan de grens met Togo (en op het grondgebied van Dogbo). Indrukwekkend...vooral het gedeelte moto-taxi/zonsondergang...

Bref, te veel indrukken om hier in twee minuten tijd te zitten neerpennen, een vollediger (waarschijnlijk foto)verslag volgt uiteraard nog...nadat ik de foto's van Ecuador en Honduras eens online gekregen heb ;)

No comments: