Sunday, August 15, 2010

Bezoekjes

Natuurlijk was Center Parcs niet het enige moment waarop ik met de kids ging spelen, gelukkig maar of ik mocht mijn titel "N/P" weer indienen. Net na de drukte van mijn reis naar Benin en de Trefdag maakte ik wat tijd vrij om samen dutjes te gaan doen (of poging tot ;)).

En begin juni kreeg ik onverwachts bezoek toen de gezinsmobiel op de Sterre reed, Sofie een poging deed om aan Oscar uit te leggen dat stoppen geen zin had omdat nonkel Stof toch niet thuis zou zijn terwijl Oscar mij net voor het raam zag staan en riep "Nonkel Stof!". Tja, toen konden ze natuurlijk niets anders dan met de drie kids alles uitladen en binnen te springen...springen in de letterlijke zin van het woord, mijn bed is er nog niet goed van.

Hier volgen dus een pak foto's, nog veel meer plezier in het evoluerend foto-album N/P Stof!

De drie kids begin mei
Warre...blauw, zo hemelsblauw!

"Een dutje, Warre?" Warre beetje moe...

Bezoek!
Zwaai zwaai vanuit de kinderboerderij in de Ardennen

No comments: