Monday, August 16, 2010

Soleil

Eigenlijk mag ik de ludieke titel "Madame Soleil" niet meer gebruiken omdat Delphine niet wil dat haar vrienden denken dat ze niets anders meer doet...maar eerlijk gezegd, als je constant de kaarten boven haalt wat wil je dan? :)

Midden juni werden ook mijn kaarten gelegd...het resultaat kunnen jullie hier zien. Mijn kaart ligt helemaal links beneden, alles wat rechts daarvan ligt op dezelfde hoogte is mijn toekomst. En wat ligt als eerste kaart naast die van mij?! Een huisje! En serieus, toen wist ik nog niet dat ik ondertussen een optie zou hebben op een appartement... Bref, het huis staat ook voor 'geborgenheid' en dergelijke ;) maar ik vind van mezelf dat ik toch goed op koers zit om mijn toekomst waar te maken. Helemaal op het einde: het ankerpunt. Dat belooft!

Na het kaartlegmoment hadden we voor de verjaardag van Delphine ook nog een verrassingsetentje in "Le Grand Blue"...kreeftje in het midden van de week, meer moet dat niet zijn. ;) De foto's zijn miraculeus genoeg ook al lang in het desbetreffende facebookalbum terug te vinden.

2 comments:

Anonymous said...

Al een chance dat niemand je blog leest ;-)

Christophe Ramont said...

Al een chance dat het hier eeuwig blijft staan en dat ik het dus eeuwig kan misbruiken :)