Sunday, August 15, 2010

Verjaardagsplons

Voor mijn 29e verjaardag (dank aan iedereen die een bericht stuurde) werd ik uitgenodigd door mijn petekind, aka Warreman, om dat samen met hem te vieren in Center Parcs (Vossemeren, Lommel). Hoe kan je zo'n geweldige uitnodiging weigeren? :) Kwestie van ook het risico op diefstal te minimaliseren ;)

Dus trok ik op de vooravond van mijn verjaardag richting Lommel en heb ik samen met Sofie, Karel, Oscar, Marie en Warre mijn verjaardag gevierd! Supertof! Met bezoek aan de kinderboerderij, vooral heel veel geplons in het grote zwembad van Center Parcs (inclusief wildwaterbaan en glijbaan, met Oscar welteverstaan), cadeautjes en pannenkoeken. "Even helemaal weg", dat was het zeker. Op vrijdagavond de trein terug naar het Gentse, beetje uitgeput wel ;) maar ook heel erg blij met drie dagen in het gezelschap van de kids.

Terwijl Oscar gekke bekken trekt en Warre een volledige analyse aan het maken is van het zakje waar het fototoestel in zit, probeert N/P Stof - met absoluut fout kapsel na de zwempartij - een deftige foto te nemen.

Marie en Fie: Queens and bitches? :)

De foto's kunnen teruggevonden worden in het facebookfoto-album "Verjaardagsplons", niet het N/P-evoluerende alhoewel ze daar ook wel zouden passen...maar dat wordt zodadelijk aangevuld :)

No comments: