Wednesday, April 21, 2010

Benin

Het is lichtjes schandalig...ben ik van vorige week nog maar net terug van vakantie, vertrek ik straks opnieuw naar het buitenland. Deze keer echter geen vakantie maar voor het werk! Roeselare gaat gesprekken aanknopen met Bogdo in Benin en ik ga met de delegatie mee om die daarin te begeleiden.

Dat betekent dat ik er dus weer een week niet ben. En ook dat ik vorige week vrijdag in alle haast - en met dank aan Tineke - nog naar Brussel moest sjezen om mijn visa-aanvraag tijdig in te dienen. Dat verliep vrijdag een beetje moeilijk - "3 werkdagen hé meneer, u mag daar woensdag omkomen." Maar woensdag ben ik al weg! - maar toen ik gisteren in de late namiddag (en eigenlijk net voor het sluiten van de deuren) daar binnenviel bleek mijn visum toch geregeld te zijn.
Grap van dit alles: de delegatieleden van Roeselare hadden mooi op tijd hun aanvraag gedaan maar die paspoorten werden niet meteen teruggevonden. :) Een kleine zoektocht bracht dan toch resultaat.

Vliegtuigen vliegen, visa zijn in orde en mijn kostuum is ingepakt: ready to go! Hopelijk tussendoor hier wat nieuws uit Benin en anders tot volgende week donderdag... En ja, over mijn reisgedrag kunnen jullie een hele week commentaar geven in de comments of in de bevraging van de week. :)

1 comment:

tineke said...

veel geslapen precies vannacht... :-)