Thursday, February 12, 2009

N/P Stof

Vroeger dan verwacht, veel vroeger dan verwacht, heel veel vroeger dan verwacht... Vorige nacht is Sofie bevallen van de tweeling Marie en Warre (elk 1,5kg). Die waren eigenlijk uitgerekend voor midden april...maar het klonk allemaal zo leuk daarbuiten dat ze vonden dat het al lang tijd was om goeiedag te komen zeggen.

Het is wel even schrikken, want zo vroeg komen piepen is natuurlijk wel een beetje gevaarlijk. De twee lieverds zullen dus nog even in het ziekenhuis moeten blijven. De eerste foto's tonen vooral ook buisjes...en toch was ik al helemaal aan het smelten.

De hele dag loop ik dan ook al op wolkjes...ik ben peter geworden! Steevast lokt dat de reactie "oei, zoveel verantwoordelijkheid!" uit. Maar ik ben niet alleen peter geworden van Warre (evident dat ik de jongen toegewezen kreeg :)), maar ook nog eens suikernonkel extra natuurlijk (van Oscar was ik dat al ;) en nu ook nog van Marie). Complex allemaal. Dus draag ik nu voor het gemak de titel N/P Stof - aka Nonkel/Peter Stof.

Wow, ongelooflijk wat het met een mens doet...ben zelden zo in de war geweest in een fijne combinatie met gelukzaligheid. Maar eerst nog even duimen dat alles nog goed verloopt de komende weken met Warre en Marie!

Het is overigens geboorteweek: ook Moon en Lies hebben een dochter, Lunya!

1 comment:

Henri Menheere said...

Nieuw leven is zoooo verbazingwekkend prachtig he. Adembenemend! Proficiat!