Wednesday, November 4, 2009

Zonder foto's

Met het verlies van de Coolio had ik weer een geweldig excuus om - ondanks eerdere beloftes - mijn blog wat links te laten liggen. Iets 'links' laten liggen is altijd beter dan iets 'rechts' laten liggen...maar toch. Een update van de voorbije week.

De dag volgend op mijn 'dag van extremen' was alvast veel minder extreem. En maar goed ook. Dag afgesloten met een bezoek aan het huisje van Bram. Eindelijk ;) zou een mens zo zeggen want hij woont daar al een tijdje. Heel gezellig huisje in onovertroffen 'Bram-stijl', zijnde de kapotte stoel die al op het appartement stond toen wij samenwoonden stond daar ook...nog steeds kapot te wezen. Ter info: ik ben ondertussen al drie jaar weg uit Brussel. :p
Verdorie verdorie, geen foto's van!

Vrijdagavond was het dan absoluut hoogdringend tijd om nog eens een bezoekje te brengen aan de lieverdjes Oscar, Marie en Warre. De mama en papa hadden n/p opgevorderd om te babysitten want Karel wou eigenlijk ook eens graag ribbekes gaan eten met Sofie (een voorrecht dat mij anders toekomt). N/p had weer eens veel te veel cadeautjes mee (uit Wales en Stockholm) en Oscar was zo in de war van al die cadeautjes dat hij bijna vergat het laatste cadeautje uit te pakken. De draak (uit Wales) voor Warre was een enorm succes...vooral om op te knabbelen.
Verdorie verdorie geen foto's van!

Over kindjes gesproken: die van mij leven nog alle zeven! U mag gerust die heiligverklaring beginnen indienen! En zoals dat hoort met beesten: je raakt daar veel te vlug aan gehecht. Bijgevolg sta ik 's morgens te babbelen tegen de visjes...en moet ik dan al eens lopen om mijn trein nog te halen. Wat uiteraard nooit gebeurt anders :)
Moet er overigens over nadenken om een soort van lijst bij te houden zoals Lien dat doet. Babyboom niet te doen, bijna niet meer bij te houden dit jaar! Een poging tot oplijsting:
* Lunya - 09/02
* Marie en Warre - 11/02
* Wout en Ward - 12/04
* Louanne - 21/04
* Hannah - 21/05
* Zita - 11/09
* Leonor - 01/10
* Juno - 22/10 (*)
* Natan - 28/10 (**)
(*) Dochter van Kristien van de befaamde BTC-cyclus juni 2006...
(**) Zoon van Michael en Karoline van de befaamde MIMO-bende...
Euhm...hopelijk ben ik niemand vergeten! Negen nieuwkomertjes op een jaar tijd...dat is niet slecht vind ik persoonlijk. :) Opmerkelijk: het 'sterke' geslacht laat van zich horen! Maar liefst zeven meisjes en slechts twee jongens...
Verdorie verdorie, geen foto's van!

Twee van die flinke dames kwamen zaterdag overigens op bezoek! Aangezien Re-animo nu in mijn organisatorische handen gestoken is...komt er niets meer van in huis. Afgelopen weekend stond al maanden geboekt als Re-animo-weekend (cf vorige editie) maar viel in het water door de gebrekkige capaciteiten van de organisator van dienst. Ter compensatie had ik allen dan maar in Gent uitgenodigd. Maar neen hoor, iedereen ging plots op weekend :p of had buikgriep. Gelukkig waren er nog Anke en Ella die respectievelijk met Leonor en Hannah naar Gent afzakten! Verbazingwekkend dat de twee jonge mama's de moeite namen terwijl het voor hen toch het minst evident was!! Bijgevolg kon ik uitgebreid kennismaken met Leonor en Hannah, terwijl de mama's en ik ook hevig de laatste roddels moesten uitwisselen.
Eén van de conclusies: Re-animo V (feesteditie volgend jaar!) zal door een triumviraat aangepakt worden. :) (kwestie van het toch georganiseerd te krijgen)
Verdorie verdorie, geen foto's van!

's Avonds nog even afspraak met Magteld en Delfphine om een hap te gaan eten, maar echt laat werd het niet. Op zondag was het Allerheiligen en traditioneel hutsepot bij mij thuis. De ouders hadden nog wat vrienden uitgenodigd dus het was het kot vol...blij dat ik die drukte kon verlaten om dan zondagavond in mijn zetel te hangen. ;) En de maandag? Die werd voornamelijk gevuld met in mijn bed liggen en niets doen... :p
Verdorie verdorie, geen foto's van! :)

2 comments:

Anonymous said...

En Wout en Ward op 12/04/2009 :-) twee jongens erbij!

Groetjes Sofie

Christophe Ramont said...

Oh neen!!! Ik wist gewoon dat ik iemand vergeten was. :) En ik vergeet er dan nog twee in een keer :p En dan nog jongens die de 'gender balance' toch weer wat in orde brengen!
Sorry, Sofie!