Sunday, June 28, 2009

Rijsel

Met vier bijdrages op één dag tijd heb ik een goede inhaalpoging achter de rug op deze blog, voor de sport doen we er nog vlug eentje bij. :)

Met de korte mededeling: Sofie is een schattige mama. :) Donderdag was het nog eens dringend tijd om mijn taak als n/p te volbrengen, dus ging ik Oscar aan school afhalen samen met mama Sofie, Warre en Marie. Voor iedereen die denkt dat dat een fluitje van een cent is: think again! Daarna nog boodschappen gaan doen en heel hard moeten lachen met een Oscar die niet flink wou eten ("Mama, moet ik in de hoek gaan staan?"). Het blijven toch schatjes...
Vrijdagavond opnieuw afspraak met Sofie - wohow, straks een overload! - om te gaan eten, traditioneel in de Gekroonde Hoofden en afgesloten in het Oeverloze Eiland...nice nice...

Zaterdag kondigde zich als 'rustig' aan maar het voorstel van Steven om 's avonds nog naar Rijsel te trekken kon ik precies niet weerstaan. Na een stevige wandeling in het Bois de Bologne/de Citadelle Vauban richting centrum om een hapje te eten en iets te gaan drinken. Weer veel te laat het bed in natuurlijk. :) Vreemd ook, het was niet mijn eerste bezoek aan Rijsel maar kon bijzonder weinig herkennen. Dat zal dan waar voornamelijk liggen aan het feit dat ik anders niet verder dan het station van Lille en de winkelstraat geraak. :) Fijne ontdekking!

No comments: