Sunday, May 18, 2008

Eerste MIMO-trouw

Deze zomer is het drie jaar geleden dat ik afstudeerde...het laatste jaar volgde ik een extra jaar 'master in management voor overheidsorganisaties', kortweg de MIMO. Daar is een hechte groep uit gegroeid die heel af en toe nog eens afspreekt. Te weinig natuurlijk, maar goed...

Karoline kende ik al van in mijn opleiding Pol&Soc en kwam ik dus opnieuw tegen in de MIMO, en toen was ze ook al samen met Michael die ik bijgevolg ook kende. Niet moeilijk, hij was een jaar lang praeses van Politeia (de roemruchtige studentenclub van de Pol&Soc).
Vorig jaar volgde tijdens de stadsloop van Gent dan de aangename mededeling dat ze op trouwen stonden...en afgelopen vrijdag was het zover! Vanaf heden moeten we ze dus aanspreken met Meneer en Mevrouw Aendenhof-Schollaert. ;)

Samen met Karen, Frédéric, Griet en An was ik uitgenodigd voor het dessert en dansfeest in zaal Den Hof in Zelzate. Prachtige zaal en prachtig feest! Waar ik dan ook nog eens enkele bekenden tegen het lijf liep (pol&soc maar ook anderen)... En lang geleden dat ik mij zo fel geamuseerd heb en zo staan shaken heb! Alle oude klassiekers passeerden de revue en de 90's-revival was ook hier duidelijk merkbaar. :)

Het was heeeeeel erg fijn om er bij te mogen zijn...en bijgevolg ook heeeeeel erg laat tegen dat ik in mijn bed lag (An, bedankt voor de lift!). Pijnlijk... (bedenk ik op zondag)

Griet, Fré, An en ikzelve having fun (Karen was toen al weg :()

An, Tom (ook ex-MIMO) en Griet

Anke en haar vent Tomé waren er ook! Anke is collega van de bruidegom en zodoende op het dansfeest aanwezig, maar ik ken Anke natuurlijk van het (alweer het woord) roemruchtig animo-bestuur 2003-2005 waar we samen in zaten. :)

Een stuk van het kleed van de bruid... Wil wel even duidelijk maken dat ik met toestemming van de bruid zelf (meer nog, de verplichting!) een stuk van het kleed scheurde! Meer nog, ik werd verplicht om er zelf mee rond te lopen :)

De bende: An, Ruben (ook ex-MIMO maar ook ex-Pol&Soc), Michael, Karen, Edouard, Karoline, ik, Griet, Frédéric. Hele mooie foto...

No comments: