Wednesday, September 16, 2009

Kleine Zita

Toen ik vorige week vrijdag op Zaventem landde en terug bereikbaar was op mijn 'mobieltje' (wat een lekker Hollands woord) kreeg ik meteen berichten binnen van een heuglijke gebeurtenis die dag. Op 09/11 (een datum die we niet snel zullen vergeten dus) was namelijk zus Nathalie bevallen van een flinke dochter, Zita. Onze voorspelling dat ze het niet ging houden tot de uitgerekende datum van 18 september was daarmee uitgekomen...

Op zaterdag huwelijksdag, op zondag bekomen en die eerste dagen van de week gewoonweg te laat thuis van het werk (of van iets anders) waardoor ik pas deze avond kon langsgaan om kleine Zita te bewonderen. En het is echt bewonderen want het is een wolk van een baby!
Op de facebookfoto leek het een grote baby, maar eigenlijk is het een hele mooie mini-baby. :) Om te bewijzen een foto...zonder flash weliswaar want terwijl iedereen dat kind als ware paparazi's bestookt met de betere flitslichten durfde ik het toch niet goed (zelfs niet vanop een veilige afstand). Dan ben je hier nog maar net op de wereld, moet je zulke dingen doorstaan. ;)
Bref, boodschap van de dag: Heel goed gedaan, Len en Nathalie!

1 comment:

tineke (btc) said...

pas woensdag langsgeweest? tsss