Sunday, November 29, 2009

Trakteer jezelf!

Het zijn deprimerende tijden. Wat zeg ik? Het zijn superdeprimerende tijden! Veel te vroeg donker, verschrikkelijk slecht weer,... Reken daar even bij dat ik twee weken geleden nog in het paradijs zat en ik heb reden genoeg om in een algemene depressie te zakken.

Dat kunnen we absoluut niet laten gebeuren en dus was het dringend tijd om geld uit te geven (niet dat we daar anders een excuus voor nodig hebben):
* De Thalys rijdt nu supersnel! Ok, het is een flauw excuus om in een termijn van 2,5 maand twee keer richting Amsterdam te trekken...maar geef toe: 25€ voor een enkel ritje en op twee uur tijd in Amsterdam staan? Het is gewoon te mooi om waar te zijn. Samen met Karlien trek ik er op uit (15 en 16 december) om Amsterdam onveilig te maken en echt wel de Hermitage te doen deze keer. Thalys: check! Hotel: check! Happy mood: check!
* Dit jaar ben ik nog niet eens in Parijs geraakt...het is een waarlijke schande. Gelukkig zijn er altijd wel slachtoffers te vinden om te gaan 'christmasshoppen'...ook als dat na Christmas is. :) Dus in het weekend volgend op 'de geboorte van Christus' gaan we lekker luxueus richting Parijs. Luxueus mag u overigens letterlijk nemen want het wordt de 'champagne suite' in de Marriott! Hotel: check! Happy crew: check! Happy mood: check!
* Nu de dag van extremen toch weer een beetje achter mij ligt en de nodige tijd kreeg om verwerkt te worden, maar vooral omdat ik echt nood heb aan een fototoestel om bij mij te hebben: de aankoop van Coolio II! De opvolger van de oorspronkelijke Coolio ziet er helemaal hetzelfde uit, zo lijkt het alsof ik de vorige nooit kwijt was. Woensdag gaan halen in de Fnac...en als je daar rondloopt breng je altijd nog iets anders mee. In dit geval "Millennium 1" op DVD...oh yeah. :) Fototoestel: check! Film: check! Happy mood: check!

Hou me tegen...of ik doe al mijn geld op. ;)

No comments: