Tuesday, October 27, 2009

Dag van extremen

Jeetje, wat een dag van extremen... En het ambetante is dat bij een dag van extremen het slechte nieuws altijd wat langer blijft kleven natuurlijk. :(

De dag begon nochtans veelbelovend: goed uitgeslapen het bed uit en afspraak met Nathalie om samen de trein richting Brussel te nemen. Was mooi op tijd/net iets te laat voor een vergadering bij Max Havelaar over ingewikkelde materies zoals FairTrade in de openbare aanbestedingen van besturen, een topic waar ik mij als een visje in het water voelde en heel goed mee was met het gesprek. Een thema ook waar ik plots een (onverwacht) vette kluif aan had, maar waar ik ook geen probleem mee had omdat de rol vanuit mijn functie heel duidelijk was. Ja, een mens wordt daar blij van...het heeft iets te maken met 'job satisfaction'. Gezellig huppelend, met de iPod in volle charge (jaja, die wordt ondertussen gebruikt!) en vol enthousiasme over deze nieuwe uitdaging terug richting bureau.

De snoepjes op bureau van jarige collega's was het laatste leuke van de dag... Want eenmaal aangekomen merk ik dat ik weeral (!) bestolen ben tijdens de tramrit. En ja hoor, opnieuw mijn fototoestel kwijt...de Coolio was nog maar twee maanden oud. Een geluk bij een ongeluk: deze keer zat mijn gsm in mijn vestzak, dus die ben ik eens niet kwijt. Maar het is wel balen. En vanaf dan gaat alles bergaf natuurlijk. Taken die niet lukken, beseffen dat je met niet-prioritaire zaken bezig bent, inzien dat je nog massa's voorbereidingen moet treffen voor vergaderingen. Afspraak van deze avond met Tineke - we zouden "Helaasheid der dingen" gaan zien - afgezegd om toch nog wat werk gedaan te krijgen... Thuiskomen met hoofdpijn...

Zo meteen bed in...morgen een nieuwe dag, hopelijk minder extreem!

No comments: