Monday, October 26, 2009

No blogtime

Het is ondertussen van 10 oktober geleden dat ik hier op deze blog iets gepost heb. *zucht* Het bloggen gaat me precies niet meer af... :( Dat vind ik vooral zelf heel jammer, want dit soort van dagboek vind ik wel leuk om bij te houden en achteraf door te snuisteren.

Neen, de laatste maanden lukt het mij niet meer. Ik deed er hier al eens mijn beklag over... Hopelijk volgt er deze week ergens een update van mijn leven de laatste twee weken. Met volgende puntjes die ik al kan melden:
- bezoekje aan het filmfestival in Gent was great zoals gewoonlijk. "Eyes wide open" won overigens de festivalprijs! Dus Tineke en ik hadden er meteen een goeie uit gekozen :)
- de maandelijkse traditie van te gaan eten met de zusjes werd hernomen. In september kon dat natuurlijk niet echt doorgaan wegens 'little sis' die het leven schonk aan Zita. Maar in oktober was het weer van dat! Dit keer in de Godot...
- als dank voor mijn geweldige 'fishsit'-opdracht kreeg ik vandaag van Veerle en Fred mijn eigen visjes cadeau! Zeven in totaal, dat is een geluksgetal dus dat moet wel lukken om die in leven te houden. ;) Op de foto zie je vooral de bokaal...die visjes zijn zoooo klein dat je ze bijna niet ziet. Het is dus nog even wachten tot ze flink gegroeid zijn vooraleer je hier op de blog echte visjes kan zien.

De verslagen van mijn bezoeken aan Wales en Stockholm, samen met het video- en fotoverslag van het pensioenfeest van mijn pa gisteren volgen weldra! Ondertussen werkt picasaweb terug en zijn eindelijk die foto's van Madeira en de trouw van Wouter en Mare verdwenen, vervangen door de foto's van de fast visit Amsterdam (die ook al in het facebookalbum te zien waren)

No comments: