Thursday, July 3, 2008

Amai, mijn voeten

Mijn lichaam functioneert niet meer naar behoren. Nood aan vakantie of te veel avondvergaderingen? Of te zware weekends? :) Wie zal het zeggen...

Feit is dat mijn voeten al een paar weken last hebben van de warmte en de ruimte tussen mijn tenen dus helemaal 'verhit' is. Met hevige jeukaanvallen tot gevolg... Een normaal mens stapt naar de apotheek en vraagt een middeltje. Mijn apotheek is hier net om de hoek - ik moet er zowaar iedere dag passeren - maar denk je dat ik al binnengesprongen ben? :s Tot overmaat van ramp staat het ooglid van mijn linkeroog dik...precies of ik slaag gekregen heb en ik denk niet dat dat het geval is. :) Morgen dus heel dringend eens binnenspringen bij die apotheek... (ja Tineke, ook voor Micropur en hoogtepillekes voor in augustus moet ik dringend gaan :))

Over voeten gesproken: die van Bert, Anke, Bart en Evelien zullen eind augustus ook serieus afzien. Ze doen dan namelijk mee met de Oxfam Trailwalker: in 30 uur 100km door de Hoge Venen marcheren. Waarom zou een mens zo gek zijn? Omdat het voor het goede doel is natuurlijk. Animo is team 109 en je kan hen alvast steunen door hier te klikken! Als je liever de meer wervende tekst van Evelien leest, die vind je hier. :) Succes aan het animo-team!

En terwijl we toch bezig zijn over het goede doel: Nelson Mandela wordt op 18 juli 90 jaar, meteen voor Linx+ een goede reden om de aandacht nog eens op Zuid-Afrika te vestigen via het sturen van verjaardagskaarten naar het levend monument van de anti-apartheidsstrijd. En via Zuid-Afrika kom ik ook op deze oproep: de verkiezingen in Zimbabwe waren een regelrechte schande en dus kunnen we maar beter de druk opvoeren. Door de petitie van Avaaz te ondertekenen, met een oproep aan president Mbeki van Zuid-Afrika om vrede te brengen in de regio.

Of hoe we van een blog over voeten in Zimbabwe belanden...

4 comments:

Unknown said...

Hoi Stof,

Bedankt voor de reclame en de steun!
Het tekstje heb k wel niet zelf geschreven, ere wie ere toekomt, maar Bart is nu eenmaal in de wieg gelegd om dat te doen ;-).

Groetjes,

Evelien

Tineke said...

lieverd, probeer toch in 1 geheel op La Paz toe te komen

Christophe Ramont said...

Belofte aan Tineke: ik kom in 1 geheel toe in La Paz :)

Aertsparadijs said...

WATTE??? zere voeten, oververmoeid? Er staat je wel een vierdaagse Parijs te wachten hé! Zere voeten of niet: hup hup naar die apotheek!