Friday, February 1, 2008

Blogwedstrijd "Mooiste portretfoto"

De populariteit van de blogwedstrijd is niet meer wat het geweest is :). Heeft iedereen zijn mooiste foto's al doorgestuurd, was de opdracht te moeilijk of leest men gewoon de blog niet meer? :) Alleszins, er waren toch drie dappere dames - waarom zijn het altijd vrouwen die dapper zijn? - die iets instuurden. Stemmen kan tot maandag 11 februari (18u00). Spelregels blijven dezelfde...

Esther (Karolien)

Evelien en Koen (Evelien)

Stamvrouw Thailand (Tineke)

Vanaf deze editie is deelname ook al goed voor een prijs. Op voorhand al felicitaties voor Evelien, Karolien en Tineke! Maar het blijft strijden voor de hoofdprijs natuurlijk...laat het stemmen maar beginnen!

Volg mijn belevenissen in Zuid-Afrika via de website van Geel (doorklikken op het logo "Stedenband Geel - uMlalazi")!

8 comments:

Anonymous said...

Ga ik voor de knappe snoet van de enige man in het gezelschap, voor de fantastische Thaise of voor Esther van Karolien? Helaas vrees ik dat ik mij niet over het taboe-woord kan zetten: haha (ai mijn zwakke hart: foei Christophe!) dus ga ik voluit voor Esther: superfoto! Ondeugende blik, mooie kleuren, creatieve compositie: we have a winner!

Anonymous said...

Was er niet nog een inzending? ;)
weliswaar net iets na deadline...

Anonymous said...

Heel moeilijk kiezen tussen Esther van Karolien en de Thaise stamvrouw van Tineke... Alle twee prachtige foto's!! Kan echt niet zomaar zeggen waar mijn voorkeur naar uitgaat, dus aangezien mijn neefje ook van Thailand afkomstig is stem ik op de foto van Tineke, voila (en sorry Karolien).

Nathalie

Anonymous said...

Hoewel mijn hart eerder en Afrique ligt, toch maar Tineke's thaise vrouw, als foto vind ik die nu eenmaal mooier !
Ik heb nu al spijt dat ik het er niet op gewaagd heb, ik heb eigenlijk toch ook wel wat mooie portretjes .... dju toch !
Christophke schat, laat het niet aan je hartje komen, de mensen zeggen zoveel, geniet nog van de zon ginds, al is het dan tijdens een werkvakantie. En breng ze gerust mee als je terugkomt !
van een fan. Lieve

Anonymous said...

Het is moeilijk om te kiezen, maar ik vind de foto van Tineke de mooiste! Had de deadline een beetje uit het oog verloren, maar de volgende doe ik zeker mee!

Anonymous said...

Zonder twijfel Esther. Zonnig, vakantie, vrolijk...

Aertsparadijs said...

Esther, omdat deze foto in mijn ogen het enige echte "portret" is in deze reeks. Heel mooie kleuren trouwens!

Unknown said...

De eerste, is echt prachtig. Dus Karolien, je zal verdiend winnen :-)