Sunday, July 27, 2008

It took me some time...

Meer dan anderhalf jaar (!) na de start van deze blog met een bijdrage over het verlies van mijn bril, meer dan anderhalf jaar (!) met mijn 'reservebril' en een montuurke dat eigenlijk nergens meer op trok, meer dan anderhalf jaar (!) van twijfelen wat ik nu eigenlijk wil (nieuwe bril? Laser?)... Tja, het heeft een tijdje geduurd maar bij deze stel ik graag mijn nieuwe bril voor (hier nog op foto maar binnenkort ook te bewonderen terwijl ik hem echt op heb :))!

Het was eigenlijk al een tijdje beslist dat het zo niet verder kon en dat ik een nieuwe bril ging aanschaffen. Maar je weet hoe dat gaat, een mens blijft zoiets maar uitstellen. Tot ik vorige week woensdag de mogelijkheid zag om toch binnen te springen bij Claeyssens (een opticien in mijn straat!), dezelfde overigens die al verantwoordelijk is voor het uitzicht van Kim en C (of heb ik het fout?).

Maar nu is het dus zover: ik sta met een nieuwe bril op de snoet. Altijd wennen maar ben wel blij met de keuze... (btw, mensen met een bril: hebben jullie dat ook bij de aankoop van een nieuwe bril dat jullie denken gegroeid te zijn?)

2 comments:

Aertsparadijs said...

klopt, Claeyssens is het adresje vlak bij je deur dat ik je al een jaar aanraad ;-)waar ook mijn exemplaar en dat van C vandaan komt. Alleen... dat van dat groeien heb ik niet gehad, maar het is wél een belangrijke keuze.
Ik heb je nieuwe look enkel nog maar op foto gezien, dus mijn definitieve oordeel volgt nog ;-)

Christophe Ramont said...

Ik wacht in spanning af ;)
(maar vrees dat de keuring pas na Bolivië zal plaatsvinden)