Sunday, July 6, 2008

A l'aise, ma fraise!

Ondanks de system failure afgelopen weekend toch niet binnen te houden:
  • Vrijdagavond eten met Sofie in de Gekroonde Hoofden...met allerlei analyses en een preek dat ik niet voldoende op mijn gezondheid let. ;)
  • Zaterdagnamiddag de shopping/soldendrukte getrotseerd en zelf ook met wat materiaal naar huis gekomen. :)
  • Zaterdagavond paling gaan eten met de ouders (en vrienden van de ouders) in Overmere...samen met een preek dat ik niet voldoende op mijn gezondheid let. :)
  • Zondagnamiddag verjaardagsfeestje Anke in Brussel (fijn fijn!).
  • Zondagavond eten met Magteld, John, Fre, Wouter, Mare en Christine om te zien hoe bruin Magteld wel niet was na terugkomst uit Corfu.

Dat er van al deze activiteiten geen foto's zijn, zegt al veel over mijn toestand. :) Maar toch blij dat ik niet heel het weekend binnen zat want vandaag te lezen in de Druivelaar:

"Als het op Sint-Godelieve regent, vult zij haar putje voor veertig dagen."

Vandaag was het Sint-Godelieve...dat belooft voor deze zomer...

2 comments:

Aertsparadijs said...

we zullen er dus moeten over waken dat je het in Parijs iets rustiger aan doet...

Anonymous said...

Zal ik ook even een preek geven over je gezondheidstoestand ? ;)

Of een korte lezing over hoogteziekte ?

Weet je wat, ik schrijf er gewoon een blog over ;)