Sunday, July 27, 2008

Konijnen gezond en wel!

De konijntjes zijn sinds dit weekend weer gezond en wel thuis...en ze waren blij! Alhoewel Pluisje en Freaky toch eerst nog een beetje kwaad waren op Sofie omdat ze hen zo achtergelaten had bij nonkel Stof. :)

Maar het is toch een geweldige prestatie dat de beestjes nog leven. :) Al zeg ik het zelf. Opmerkelijk ook hoe snel je went aan de aanwezigheid van huisdieren... Bij het terug thuiskomen van de 'officiële overdracht der konijnen' stak ik de deur open en wou ik al meteen roepen "dag lieverds!"...terwijl ik ze eigenlijk net weer bij hen thuis had afgezet. :( En de volgende morgen hetzelfde scenario. Maar gelukkig, ook dit was van voorbijgaande aard...al mis ik ze wel nog altijd!

Grappig ook hoe Oscar door het dolle heen was met de terugkeer van 'Fiekie' en 'Puisje'...wat een lieverd. :)

No comments: