Wednesday, July 9, 2008

Bolivia Express

Het "Plan Bolivia" is bij deze van naam veranderd en is vanaf nu "Bolivia Express", kwestie van het gevoel te hebben toch bezig te zijn met de voorbereidingen van die trip (want dat is niet echt het geval).

Al moet ik toegeven dat ik ondertussen al hoogtepilletjes en Micropur heb, samen met wat materiaal tegen insectenbeten. Mijn collega Ilse bracht me al wat info mee - moet ik natuurlijk nog doornemen - en ook Bart deed al een bijzonder goede bijdrage. :) Maar een echte voorbereiding is dat nog niet (moet nog eens zien voor inspuitingen en wat ik allemaal ga meenemen en zo)...

En vandaag in het nieuws: bus die neerstort in een ravijn in Bolivia...zeker dertig mensen kwamen daarbij om. Hm, misschien toch niet te veel voorbereiden. :)

1 comment:

Tineke said...

R-a-m-o-n-t!!!!!!!!!!!!!!