Monday, January 1, 2007

Afscheid van een bril

In de eerste plaats: mijn beste wensen voor 2007!

Dit jaar ging ik zelf voor de 'rocky' start. Het jaar was nog geen drie uur oud of ik was al volledig in shock door het verlies van mijn bril... Nog geen tien maand oud en reeds van mij weggenomen. Niet teruggevonden tussen de slingers en de confetti. De versies hoe het allemaal precies verlopen is verschillen nogal maar het komt er op neer dat er om 2u30 zes mensen op handen en knieën op de dansvloer van de Kokorico aan het kruipen waren op zoek naar mijn bril. Het mocht niet baten...

Dit opent de discussie hoe het nu verder moet. Op korte termijn hebben we de oude bril nog. Maar wat dan? Gaan we opnieuw voor hetzelfde model? Neen... Een nieuwe bril dan? Misschien... Of toch maar voor de laser opteren en voor het eerst in 13 jaar weer zonder bril de straat op? Aha, optie! We zullen er nog eens goed over moeten nadenken. Suggesties welkom.

Geniet voor een laatste keer van de bril. En laten we het vooral positief bekijken: beter afscheid van een bril dan van een vriend...

1 comment:

Aertsparadijs said...

Dag Christophe
in de eerste plaats: ook mijn allerbeste wensen voor 2007! De drie kussen volgen binnenkort live :-)

één van mijn goede voornemens voor 2007: een nieuwe bril (na 8 jaar mag dat wel eens...) en dus zaterdag vol goede moed naar enkele opticiens getrokken maar ik vind het verschrikkelijk moeilijk om het juiste model te vinden... dus wat mij betreft: je hebt een montuur gevonden dat bij je past en waar je tevreden over bent? Houden zo!