Tuesday, January 9, 2007

Laser

Gisteren al meteen naar de oogarts geweest. Eerst het goede nieuws: mijn zicht is niet achteruit gegaan, ik ben dus niet nog blinder geworden. En terwijl we daar toch waren ondertussen even geïnformeerd voor die laser. Ben vriendelijk doorverwezen naar de website waar alle informatie op staat...dat wordt nog een hele karwei om dat allemaal door te nemen, maar dat doen we zeker deze week nog. En als dat allemaal meevalt kunnen we beginnen sparen (spontane schenkingen zijn welkom :)), want goedkoop blijkt dat ook al niet te zijn.

Daarna vergadering van sp.a die opnieuw traag vooruit ging. Had een vergadering over de Infosequel (een vervolg op de Algemene Informatiecyclus van BTC die ik volgde in juni vorig jaar) waar ik aan mee help daarvoor opzijgezet...ook laatste keer geweest dat ik zo'n fout maak.

Deze morgen ongelooflijke heisa met de trein waardoor we vrij lang onderweg waren maar we zijn toch op het werk geraakt. En ondertussen is het alweer avond! De tijd vliegt... Op de achtergrond: De Slimste Mens - zalig programma (wie heeft die format uitgevonden - geniaal!)!

No comments: