Tuesday, March 11, 2008

Stokje - de oplossing

De meerderheid heeft dus juist gegokt, of in uitzonderlijke gevallen juist herinnerd ;). Ik ben inderdaad lieve kapoen nummer 16! "Tussen de meisjes en dichtbij de juf"? Laat ons zeggen dat ik vooral dicht bij de juf stond. :)

Uit pure nostalgie ook nog enkele klasfoto's aan het scannen geweest...het gokken is hier misschien minder moeilijk ;) ook al moet ik wel zeggen dat ik op 1 van de 4 blijkbaar niet sta. Hoe dat in godsnaam mogelijk is voor iemand die bijna nooit ziek was, ik heb er geen flauw idee van... Deze werden overigens gescand om toe te voegen aan de groep op facebook, daar ben ik sinds kort lid van de groep "St-Vincentiuscollege"... :)

Klas 3A

Klas 4A

Klas 5A
Klas 6A

1 comment:

Anonymous said...

amai, schrikbarend om die foto's terug te zien ;-)