Monday, March 31, 2008

It's a small world

Vorige week dinsdag zat ik lekker te smullen bij Lindsy thuis, samen met Sara. Heel erg fijn en het doet een mens toch denken over hoe klein de wereld eigenlijk wel niet is...

Sara ken ik ondertussen bijna twee jaar, van de fameuze Algemene Informatiecyclus BTC in juni 2006. Lindsy volgde iets later dat jaar...of was het op hetzelfde moment? Kan er precies niet echt een datum meer op kleven. Alleszins, twee straffe madammen waar het ongelooflijk mee klikte... En dan bleken die dus al jaren vriendinnen te zijn! Merkwaardig merkwaardig... Vorige week hebben we dus bijgebabbeld (en dat was nodig)...

Sinds ik op facebook zit, merk ik dat die wereld echt wel heel klein geworden is. Van bepaalde groepen mensen weet je dat die elkaar kennen, maar soms komen daar dus echt grote verrassingen naar boven. Gemeenschappelijke vrienden blijken elkaar ook al heel lang te kennen terwijl die dan niet van elkaar weten dat ze ook allebei mij kennen. Bon, je begrijpt het verhaal wel: it's a small world!

No comments: