Monday, March 31, 2008

Sorry, dames...

Vorige week was het Wijvenweek, dat had ik toch vernomen via andere bloggers... Bon, het was een poging om aan te tonen dat er veel blogmadammen zijn of zoiets, het is volledig aan mij voorbij gegaan.
Sorry 1

Neen, geef mij dan maar het berichtje dat vrouwen nog steeds in solden zijn. Maar liefst 25% er af! Woehoe! Nu ja, zo woehoe is dat natuurlijk niet...vrouwen verdienen gemiddeld 25% minder dan mannen. Que?! Ik val daar nog steeds van omver, wat een onrechtvaardigheid. Een jaar verder en nog geen vooruitgang...
Sorry 2

En deze avond zag ik voor het eerst "Ladies first" op één. Het is al de derde aflevering van Annemie Struyf over sterke vrouwen in de wereld, vandaag met Imelda Marcos. Indrukwekkend, al vond ik de stijl van de reportage beetje lullig. Maar de voormalige presidentsvrouw die bijna 78 werd, staat er wel nog steeds... En ze heeft veel schoenen. Wat mij de link doet leggen dat zelfs sterke vrouwen shopverslaafd zijn.
Sorry 3

No comments: