Sunday, March 23, 2008

Leuk zo'n Goede Vrijdag

Het is al een drukke periode geweest op het werk en het verlangen naar vakantie is groot. Bovendien was het die laatste twee weken niet meer bij te houden en dus viel na donderdag en na de vorming die goed verlopen was een heel pak van onze schouders... In de namiddag ging het er iets gemoedelijker aan toe en vraag ons nu niet meer hoe we op kinderliedjes kwamen maar collega's Anne en Ilse vonden het toch een noodzaak mij volgend liedje bij te leren:

Zoals steeds was ik gewapend met mijn soixanteneufke waardoor ik dit - gelukkig! - kon bewaren voor het nageslacht. :)

's Avonds was het tijd voor de maandelijkse uitstap met de zusjes, deze keer ging het richting Aperto Chiuso in de Sleepstraat. Lekker lekker lekker, en ook heel gezellig om te zitten! Maar ik was daar toch al geweest met de zusjes? Hele discussie want beiden beweerden van niets te weten...tot mijn euro viel dat ik daar met Fie en Karel ooit heengetrokken ben. Of hoe ik soms vergeet waar ik allemaal ga eten (Niels en Fre kunnen dit getuigen want die contacteerden me onlangs om te vragen waar 'dat restaurant was waar ik gaan eten was en dat ik op de blog gezet had'...kon er met de beste wil van de wereld niet opkomen, sorry gasten! Hopelijk vonden jullie nog iets leuk) :) Het bracht wel de vraag boven of we binnenkort niet aan "herhaling" moeten beginnen...dus een tweede keer naar een plek waar we al gaan eten zijn. Zelf ben ik er van overtuigd dat er nog een heel pak restaurants in Gent (centrum liefst natuurlijk) zijn die we nog moeten ontdekken, maar het is natuurlijk wel zo dat het er niet gemakkelijker op wordt. Vandaar alvast de beslissing dat we zullen blijven zoeken naar nieuwe eetgelegenheden en zeker tot eind 2009 niet aan "herhaling" beginnen. Lange-termijnplanning noemen ze zoiets :)

(Foto's: Veronique beweert de zee te horen in het aperitiefhapje en Nathalie is niet aan het zwaaien naar de mensen, ze probeert gewoon niet gefotografeerd te worden)

No comments: