Sunday, March 2, 2008

Stokje

Kim stuurde mij een stokje! Een wat? Een "stokje" wil zeggen dat iemand een thema aanhaalt op zijn/haar blog en die het vervolgens doorstuurt naar drie andere mede-bloggers. Kim heeft haar stokje nog altijd niet goed ingevuld lijkt me, maar dat houdt mij alvast niet tegen om mijn stokje de wereld in te sturen!

Geen oude 'familiefoto' van mij - wat eigenlijk wel een beetje de opdracht was als ik het goed lees - maar gewoon een 'oude foto'. Opgelet! Het is heel gevaarlijk om in de oude foto's te beginnen zoeken, je bent er al gauw wat tijd mee kwijt. :) (laat dit een waarschuwing zijn voor de mensen die mijn stokje krijgen)

Zelf heb ik dus voor volgende oude foto gekozen...nog niet eens zes jaar en al volledig fotogeniek op de foto met Juffrouw De Pauw. :) Juffrouw De Pauw was de meest fantastische juffrouw ooit: ze kon ongelooflijke verhalen vertellen, deed magische ringen verdwijnen en liet ons op van die mini-fietsjes rondcrossen in de gang. Het verhaal gaat dat ik eigenlijk bij een andere juf in de klas moest, maar door gewikste manipulatie - gewoon zelf van klas veranderen - toch bij deze juf terechtkwam. :) Juffrouw De Pauw was ook heel erg streng, mooi de handjes wassen na spelen in de zandbak want anders kreeg je een strenge blik. Toen ik eenmaal leerde schrijven, was zij één van de eerste die een brief mocht ontvangen. En toen ik twee jaar geleden een verjaardagsfeest gaf voor mijn 25e was ze ook uitgenodigd. Of hoe bepaalde personen voor eeuwig en altijd in de gedachten blijven kleven...
Aaah, herinneringen...zelf geef ik niet weg wie ik precies ben, wie durft een gokje wagen?
Zelf geef ik het stokje door aan Tom (die heeft er toch al ervaring mee ;)), Evelien (kwestie van eens leven op die blog te krijgen ;)) en Nathalie (ook een kwestie van leven in te steken)

2 comments:

Aertsparadijs said...

AAAH, ik weet het!!! Ik ben gewoonweg vorig weekend thuis geweest en ik ben mijn stokjes-foto grandioos vergeten...

Wie het kleine Christophe-je is? Daarvoor is de foto zelf net iets te klein. Nog geen bril dus dat kan het al niet verraden, dicht bij de meest fantastische juf ooit of niet? toen een wittekop of net niet? toen nog vlotjes in truitjes met horizontale streepjes?Ik heb echt geen idee! Dus gok ik maar op het derde jongetje van rechts? Oh jee, als dat nu de grootste boef van de klas blijkt te zijn...

Anonymous said...

Ja, maak de foto maar nog beetje kleiner dat we het zeker zien :-) Is het die jongen verscholen, half te zien of die aan het handje van dat meisje of is het misschien die deugniet die niet kon stilstaan helemaal op het voorplan? Ik wacht vol ongeduld op de ontknooping... :-)